Wdrożony system wspiera Kancelarię w pozyskiwaniu nowych i sprawnej obsłudze dotychczasowych klientów oraz efektywnym zarządzaniu ryzykiem z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych.
Polska Kancelaria Brokerska specjalizuje się w zarządzaniu ryzykiem z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych. Oferuje usługi doradztwa, planowania i analiz w zakresie prowadzonej działalności, profesjonalne szkolenia, a także bieżący nadzór nad zawartymi umowami ubezpieczenia, negocjacje najkorzystniejszych warunków oraz pomoc w procesie likwidacji szkód (w tym doradztwo prawne). Sytuacja na rynku finansowym oraz renoma firmy przyczyniają się do dynamicznego wzrostu liczby klientów Kancelarii. W związku z tym, poszukiwano rozwiązania, które umożliwiłoby jej zwiększenie efektywności działań, pozwalając jednocześnie na zachowanie wysokiego poziomu świadczonych usług.
Po długich analizach rynku rozwiązań klasy CRM, zarząd firmy zadecydował o implementacji Microsoft Dynamics CRM w wersji cloud computing. System okazał się najbardziej elastycznym i perspektywicznym rozwiązaniem, co w przypadku Polskiej Kancelarii Brokerskiej miało ogromne znaczenie, gdyż od samego początku planowane było rozbudowanie platformy o aplikacje dedykowane.
„Rok poszukiwań, wiele miesięcy testów, spotkań z dostawcami rozwiązań – poświęciliśmy dużo czasu, aby dokonać wyboru właściwego systemu CRM. Ostatecznie nasz wybór padł na Microsoft Dynamics CRM w technologii cloud computing. Implementacji dokonała firma SaaS Solutions, która wdrożyła szereg funkcjonalności, pozwalających na lepszą obsługę naszych klientów i integrację z naszymi systemami. Implementacja rozwiązania zajęła 4 miesiące.” – mówi Paweł Janczak, Prezes Zarządu Polskiej Kancelarii Brokerskiej.
Za pomocą Microsoft Dynamics CRM Online Polska Kancelaria Brokerska planowała zintegrować najważniejsze obszary działania i tym samym uzyskać lepszą kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie. Ponadto celem wdrożenia było usprawnienie współpracy z klientami i ubezpieczycielami. Aplikacja opracowana specjalnie na potrzeby firmy automatyzuje proces rozliczania się z ubezpieczycielami oraz naliczanie prowizji dla handlowców, a także gromadzi dane o nabytych przez klientów polisach, przedmiotach ubezpieczeń, zgłoszonych szkodach i procesach ich likwidacji, zapewniając lepszą kontrolę procesów. Dostęp do tych danych za pośrednictwem zintegrowanego z aplikacją portalu, opracowanego w technologii ASP.NET, ma też ok. 2000 klientów firmy, którzy w każdej chwili mogą sprawdzić wysokość swojego rachunku ubezpieczeniowego, przejrzeć warunki umów czy śledzić proces wypłaty odszkodowań.
Polska Kancelaria Brokerska czerpie liczne korzyści z narzędzi analitycznych dostępnych na platformie Microsoft Dynamics CRM Online, dzięki którym może śledzić efektywność poszczególnych działań i pracowników, lepiej dopasowywać ofertę do oczekiwań klientów, przewidywać skutki podejmowanych aktywności, prognozować sprzedaż określonych produktów w poszczególnych segmentach, a przede wszystkim dopasowywać strategię firmy do zmieniających się oczekiwań klientów i transformacji na rynku ubezpieczeń.
Microsoft Dynamics CRM wspiera pracowników Kancelarii w codziennych obowiązkach – tym bardziej, że z aplikacji można korzystać za pośrednictwem dowolnego urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu, takiego jak tablet, smartfon czy laptop.
„Bardzo często pracujemy poza biurem. Wdrożony system umożliwił nam dostęp do ważnych informacji poza jego obrębem za pomocą mobilnych urządzeń – tabletu, laptopa czy smartfona. Co więcej, system pozwolił na integrację obszarów działania firmy, takich jak likwidacja szkód, sprzedaż, księgowość, ofertowanie, prognozowanie, rozliczanie pracowników oraz na integrację z już działającymi u nas systemami.” – dodaje Andrzej Ziemichód, Dyrektor Handlowy, Polska Kancelaria Brokerska.
Narzędzia umożliwiające segmentację klientów, poszczególnych produktów i usług według dowolnego kryterium, pozwalają błyskawicznie wysortować najodpowiedniejsze oferty i zaproponować je wybranej grupie potencjalnych nabywców, maksymalizując w ten sposób okazje sprzedażowe. Zaawansowane funkcjonalności kalendarza przypominają pracownikom o ważnych terminach, dzięki czemu wszystkie zadania wykonywane są terminowo. Co więcej, aplikacja automatyzuje też szereg czasochłonnych formalności, dzięki czemu pracownicy mogą poświęcić więcej uwagi swoim klientom, wzmacniając w ten sposób wizerunek Kancelarii jako godnego zaufania partnera, dla którego dbanie o interesy klientów jest absolutnym priorytetem.
„Wykorzystując CRM Online osiągnęliśmy już takie cele jak wzrost satysfakcji klienta oraz uporządkowanie pracy w naszej Kancelarii. Chcemy dalej osiągać takie efekty, jak m. in. wzrost wydajności pracy o 30%, skrócenie czasu ofertowania o 50%, zwiększenie przełożenia szans sprzedaży na faktyczną sprzedaż o 30%, wzrost zyskowności poprzez selekcję klientów nierentownych oraz dalsze podnoszenie poziomu zadowolenia naszych klientów.” – podsumowuje Paweł Janczak, Prezes Zarządu, Polska Kancelaria Brokerska.
Kancelaria ma w planach dalszy rozwój systemu, m.in. implementację rozwiązań raportujących, narzędzi wspierających kadrę menedżerską oraz modułu obsługującego bezpośrednią sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
*** Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją – Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office – którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego” poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit”, Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości”, który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007”. Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny” Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3…2..1…Internet!”. W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02 e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02 e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02 e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Agnieszka Zarzycka Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 22 594 10 00 fax. 22 594 10 02 e-mail: Agnieszka.Zarzycka@microsoft.com
Monika Burdach Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 22 594 10 00 fax. 22 594 10 02 e-mail: v-monib@microsoft.com
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/polska-kancelaria-brokerska-zaciesnia-relacje-z-klientami-dzieki-microsoft-dynamics-crm-online